The world is out there waiting for me.

Idag var det en helt trävlig dag i skolan! Vi var i Betel och lyssnade när några typer talade. Det var väll helt okei! Men inte någon juttu för mig det där med Betel..  Efter det hade vi modd förhör som gick super bra!
Men det roligaste i skolan idag (förutom mat rasten :'D ) var engelskan när två 9or kom och berättade om EF språkresor! Jag har ju jätte länge tänkt på hur roligt det skulle vara att fara! Och nu käns det ännu roligare ;) Men
fåå siii! :D



Efter skolan var det ju stallet igen! Det var helt roligt där! Vi for och rida i terrängen och jag red Vippe <3

Nu sitter jag och äter godis och ser på allt möiligt roligt på nätet!

//Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0